بعله ! جالبه ها !

بعله ! جالبه ها !

من : سرعت نتم الان مزخرفه !

زنه : نه خوبه سرعتتون !

من : من پشت سیستم نشستم یا تو ؟

زنه : شما

من : پس وقتی میگم سرعتم بده یعنی سوئیچم کن تو یه منطقه خلوت تر از محدوده حرم و سعی نکن بپیچونی !


 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت23:46---4 ارديبهشت 1393
اها بله بله
پاسخ: :P


ترلان
ساعت23:26---4 ارديبهشت 1393
خب الان چی شد؟؟؟

اصل مطلب چی بود؟؟؟


پاسخ: هیچی بابا زنگ زدم پشتیبانی سرعتم از دیال آپ کمتره زنه زیر بار نمیره کم کم داشت به فحش خوردن راضی میشد . گفتم نت منو سوئیچ کن روی منطقه خلوت . گفت باشه . گفتم فامیل و کدت رو هم بگو اگه درست نشد زنگ بزنم با خودت دوباره صحبت کنم . :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 19:16 ] [ єяƒαη ]
[ ]